Returer & Ångerrätt:

Du har 14 dagar på dig efter att du fått din leverans att ångra dig. Kontakta oss och berätta om varför du ångrat dig. Varan får ej vara öppnad eller använd. Tiden för ångerrätt börjar den dagen du mottagit ditt paket. När du ska returnera varan så ska det ske spårbart så snart som möjligt och senast inom 14 dagar samt på din egen bekostnad.

Om du har specialbeställt en vara så har du tyvärr ingen ångerrätt då dessa beställningar ofta är personliga, men vi vill gärna ha en dialog med dig om varför du inte är nöjd, kontakta oss.

Om du ska returnera en vara som är skadad så måste du kontakta oss innan du returnerar. Alla returer måste skickas spårbart, men inte som postförskott. Denna kostnad betalar vi för.

Om ditt paket är skadat vid leverans så kontakta det ställe du hämtat ut paketet på. Om någon av varorna skulle vara skadade kontaktar du oss på info@dtailz.se

Vill du mer information så kan du hitta det på Konsumentverkets hemsida – distanslagen & E-Handel.      

Kortfattat:

Leveranstid                             2-6 arbetsdagar

Emballage                              Oftast återbrukat men ordentligt paketerat

Ej uthämtat paket                    Onödigt dyrt – glöm inte att hämta ut paketet i tid

Betalningsmöjligheter             Klarna Checkout

Returer skadat gods                Kontakta oss, vi fixar det

Ångerrätt                                Kontakta oss så löser vi även det på bästa sätt