Bolagsinformation:

1. DtailZ Malmö AB med org.nr 559403-0545
Registrerad adress: Gränskullavägen 20, 235 94 Vellinge
E-post: info@dtailz.se

Du kan alltid ta kontakt med oss om du har frågor eller funderingar, antingen via kontaktformulär under sidan kontakta oss eller via mail här : info@dtailz.se

Allmänt om din order:

Leveranstider och frakt:

Vi har frakttider som ligger mellan 2-6 arbetsdagar, beroende på om de artiklar du beställt finns i lager. Oftast försöker vi att få beställningar skickade samma dag.

För specialbeställningar och för det som skall skapas efter din beställning kan det vara andra leveranstider som gäller men vi återkopplar till dig snarast med ett besked. Detta gäller även om något skulle bli försenat av någon anledning.

För att spara på både miljön och för att hålla alla fraktkostnader nere så återanvänder vi det mesta av de emballage vi själva får, så bli inte orolig om det står ett annat företagsnamn på din leverans.

Ej uthämtade paket:

Om du ej hämtar ut ditt paket i tid så kommer det att returneras till oss och då tillkommer det kostnader. Vi förbehåller oss rätten att debitera dig för dessa kostnader med ett belopp 300,-

Betalningsmöjligheter:

Vi arbetar med Klarna som betalningslösning. Mer om deras betalsätt samt deras fullständiga villkor hittar ni på klarna.se . All övrig information gällande din betalning till Klarna, kontakta deras kundtjänst. På mina sidor kan du se dina köp, fakturor och när du skall betala din faktura.

  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Delbetalning
  • Direktöverföring Bank

 När du klickar på Slutför köp, godkänner du Klarnas såväl som våras köpevillkor.

Returer & Ångerrätt:

Du har 14 dagar på dig efter att du fått din leverans att ångra dig. Kontakta oss och berätta om varför du ångrat dig. Varan får ej vara öppnad eller använd. Tiden för ångerrätt börjar den dagen du mottagit ditt paket. När du ska returnera varan så ska det ske spårbart så snart som möjligt och senast inom 14 dagar samt på din egen bekostnad.

Om du har specialbeställt en vara så har du tyvärr ingen ångerrätt då dessa beställningar ofta är personliga, men vi vill gärna ha en dialog med dig om varför du inte är nöjd, kontakta oss.

Om du ska returnera en vara som är skadad så måste du kontakta oss innan du returnerar. Alla returer måste skickas spårbart, men inte som postförskott. Denna kostnad betalar vi för.

Om ditt paket är skadat vid leverans så kontakta det ställe du hämtat ut paketet på. Om någon av varorna skulle vara skadade kontaktar du oss på info@dtailz.se

Vill du mer information så kan du hitta det på Konsumentverkets hemsida – distanslagen & E-Handel.      

Kortfattat:

Leveranstid                             2-6 arbetsdagar

Emballage                              Oftast återbrukat men ordentligt paketerat

Ej uthämtat paket                    Onödigt dyrt – glöm inte att hämta ut paketet i tid

Betalningsmöjligheter             Klarna Checkout

Returer skadat gods                Kontakta oss, vi fixar det

Ångerrätt                                Kontakta oss så löser vi även det på bästa sätt